söndag 15 april 2018

Grattis med Maja Design

Hej!

Visst är det fantastiskt bra att det finns papper där man har fina färdiga motiv att använda på kort ? Jag kan inte måla stämplade alster, men ibland vill jag göra ett mera klassiskt kort. Då är dessa papper alldeles perfekta. Sparar dessutom lite tid. :)



Idag har jag åter använt Maja Designs pappersserie Celebration. Detta papper finns i webbshoppen och där kan man klippa ut ett gäng motiv att använda till olika alster.

https://idas-magasin.storedo.com/p/maja-design-celebration---ephemera 

Jag jobbade med lager på lagerteknik för att få saker att hända. Ett av pappren är wellpapp, fast  jag har gjort det själv. Annars fungerar det ju ypperligt att ta av en kartong.
Distress ink på alla kanter ger mera inramning, och lägger du dessutom lite glitterlim här och där får du ännu mera effekt. Lägg till turkosa minirosor så är grejen klar. :)

De små distressdynorna är ju fantastiska. jag har några, men långt från alla. Jag skall investera i dem vart eftersom. De tar otroligt mycket mindre plats än de stora. Dessutom finns det finurlig förvaring till dem. Jag älskar all slags förvaring, och har sett att Idas Magasin har en hel del att kika på. :)

Ha en fin vecka!! 

Lisa

Inga kommentarer: