torsdag 4 januari 2018

Nytt år, samma virriga skalle!

Hallå där!
Gott Nytt på er! Nu får vi lägga 2017 till historien och se fram emot många härliga scraptimmar 2018! Något som inte verkar ha blivit något bättre är mitt virriga huvud 😂 Jag hade tisdag idag fastän det är onsdag. Så nu kommer mitt inlägg helt fel men jag hoppas ni kan uppskatta det ändå?! 😁


Jag fick inspiration till att skapa en mixed media tavla igen, det var ett tag sedan nu. Jag hade absolut ingen tanke innan om vad jag ville göra och tänkte att jag behöver träna på att bara gå på känsla. Jag började lite smått och gjorde det som föll mig in, steg efter steg, för att se vart det förde mig... fick hela tiden fokusera på att inte bestämma mig för hur det skulle bli.
Lekte loss med papper, snören, lim, texture paste, färger, distresser, halvpärlor, stain spray, stain, dies och blommor...
Och här är resultatet!


Lite rörig kanske och jag är inte helt övertygad om att den är helt färdig heller, ibland måste dom ligga till sig lite innan man kan bestämma sig, får se om jag behöver lägga till nåt i efterhand.

Materiallista:
Pannå
Papper
Texture paste
Lim
Stencil
Die
Snöre
Färg
Stain spray
Stain
Distress
Halvpärlor
Blommor

//DT Hanna-Maria

Inga kommentarer: