tisdag 31 oktober 2017

Julkort

Tjosan!
Här kommer man hem från värmen van med att gå i bikini mest hela dagarna och hör plötsligt en juljingel i nån reklam och undrar vad tusan som hände?!? Man inser att det inte är så länge kvar till Jul, man har nog bara råkat glömma bort det i värmen...
Eftersom jag, som jag berättade förra veckan, håller på med ett lite större projekt, (vilket jag hoppas kunna visa nästa vecka) så fick det idag bli ett lite "renare" julkort. Jag älskar ju krusiduller lika mycket som jag gillar "clean and simple. Jag använde en vit kortbas, två julpapper, en distress, två vimplar av ett helvitt spillpapper, några rhinestones och lite julröd stickles. 


Det ena papperet var ett klippark som jag bara kunde klippa ur texten ur, rugga upp kanterna och distressa runt om. Det andra pappret gjorde jag likadant med. Jag punchade ut två trekantiga vimplar som jag vände upp och ner som granar och smetade ut lite röd glittrig stickles på dom. Avslutade med lite bling.




Smidigt om man vill skicka många julkort men har snålt om tid! :)
//

Inga kommentarer: