torsdag 20 juli 2017

Kort till brudparet

Hej på dig!

Idag vill jag visa ett färgsprakande bröllopskort till ett par som överraskade mig med att de hade gift sig. Jag inspirerades av brudens härligt färgglada klänning och gjorde ett riktigt somrigt kort.


Jag har använt papper från Bo Bunnys härliga serie Soiree. Jag har färgat in alla kanter med Distress Ink Walnut Stain, så att de olika lagren inte skulle flyta ihop.


Jag har stansat ut tre cirklar med små stygn runt kanterna och satt dem omlott, för att sedan markera dem ännu mer med små blommor och pärlor.


Grattis-texten har jag stansat ut med Idas Magasins egen die och sedan har jag satt den på 3D-kuddar för lite extra struktur.

Tack för att du läste ända hit! Ha en fin vecka så ses vi igen på torsdag! /Anna (Zildara)

Materiallista:

Inga kommentarer: