lördag 13 maj 2017

Presentask

Jag va på netto härom dagen och såg en sån söt ask som jag va tvungen att köpa för jag ville alstra den. Så nu vill jag visa er min present ask som jag gjort. Det enda som jag fick göra om på asken var locket lite så att jag fick en bra stängning på det.


Att jag inte valt att dekorera den så mycket är för att jag tycker pappret i sig är så himla fint och jag kände att jag vill inte dölja det för mycket. 


För att få den lite mer festlig har jag använd stickles runt alla kanter på pappret samt att jag valde att ha stickles runt min text.


Jag satte fast en magnet på locket och en magnet på insidan av lådan så att den ska hålla sig stängd. För att pappret ska sitta fast ordentligt på min låda så har jag använt RedLine tejp då den är riktigt stark.



Materiallista:

DT / Johanna







Inga kommentarer: