tisdag 10 januari 2017

Alla hjärtans dag.

Ja nu är det faktiskt bara 5 veckor kvar till alla hjärtans dag så jag tänkte jag jag skulle visa ett litet hjärtkort som man kan ge till sin andra hälft om man vill ge bort nåt. Kortet är enkelt. Tanken är att man tex kan sätta in ett presentkort i kortet eller bara skriva en liten hälsning om man vill det.
Det röda glittriga papperet är faktiskt ett presentpapper av lite kraftigare modell som jag köpte på Panduro när jag var i Göteborg senast. Jag vet inte om det går att få tag på glittriga riktiga scrapbookingpapper. Detta är ju inte syrafritt MEN å andra sidan så är det bara ett kort som jag gissar att man egentligen kanske inte sparar hela livet. Men man vet ju aldrig, kanske hamnar det i en kartong med kära minnen. ;) Jag tror dock det håller sig ganska bra vilket som.
Så ska ni ge bort något till någon ni håller kär så är det kanske dax att börja tänka på det nu. ;)



Materiallista:
Svart cardstock
Stor röd ros
Stor vit ros
Knappar ( silverhjärtan )

Övrigt kommer från egna gömmor.

Ha en skön tisdag!
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: