tisdag 1 november 2016

Halloween på Liseberg.

Jag vet inte om ni har hört talas om Travelers Notebook? I alla fall så följer jag Amy Tangerine på hennes youtube kanal och det är så himla roligt att se hennes små resor och utflykter och som hon sen dokumenterar så smått i en liten travelers notebook. Kolla gärna in det om ni inte vet vad det är.
I alla fall så köpte jag på mig några små böcker som jag själv tänkte ta och testa att dokumentera mina små äventyr i. När man bara gör nån dagsutflykt osv som man snabbt kan dokumentera lite om Lätt att ta med sig på resor om man vill det så man kan ha det som en resedagbok osv osv.

Så idag ska ni få se min första lilla travelers notebook som jag valt att kalla "Små äventyr" eftersom det är det jag kommer att dokumentera i den här. Jag hoppas att jag ev kan göra mig ett litet resekit och ha med mig så småningom när vi är ute och reser som jag kan dokumentera i under resans gång. Perfekt att ha och g tillbaka i när man ska skriva ut foton för sitt fotoalbum sedan så man kommer ihåg vad man kan skriva om, saker som hände osv.

Eftersom vi tog oss en dagstur ner till Göteborg i helgen och gick på Halloween på Liseberg så blir detta det första jag visar er och det passar ju riktigt bra nu när det faktiskt varit helgen för Halloween. ;)





Materiallista:

Övrigt från egna gömmor.
Hoppas ni hade en rolig halloween!
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: