tisdag 9 augusti 2016

Minialbum

Hej Hej!!
Hoppas att ni alla haft en fin och bra semester, själv har jag denna veckan kvar och börjar jobba på söndagkväll igen MEN jag får erkänna att jag har lite ångest över det.Skulle GÄRNA vara ledig några veckor till och gärna med lite mera sol o värme oxå. ;)

I alla fall så idag tänkte jag ta och visa er ett litet minialbum som jag gjort.Grunden är craft papper och papperen jag använt till dekoration är från serien Faded Empire. Detta är PERFEKTA små album att göra och ge bort i present tycker jag!Antingen gör man ett album där mottagaren sätte rin egna foton eller så gör man ett färdigt album MED foton. Detta album ska så småningom när jag framkallat kort bli ett album med foton.









Materiallista:

Resten kommer från egna gömmor.
Ha det gott.
Kram Dt-Malin
Min personliga blogg: http://me-carddesign.blogspot.se/

Inga kommentarer: