tisdag 1 december 2015

CAS julkort.

I november var jag på hela 3 maror och på den ena i Skövde fick vi i en tävling uppdraget att göra ett cas julalster och jag valde då att göra ett väldigt enkelt julkort. Jag tycker det är SÅ fint med cas kort men fruktansvärt svåra att göra. Jag fick många goda råd av mina fina bordsgrannar och till slut blev det då detta enkla kort.
Tyvärr föll det inte alls deltagarna på maran i smaken MEN jag hoppas att ni ska tycka om det lite i alla fall. ;)
Även om det är väldigt enkelt så tycker jag nog själv om det för jag tycker mycket om färgerna som jag har använt i kortet. Jag försökte använda mig av färger som jag tycker om och ändå få det lite juligt så att säga. Det är SVÅRT att få ihop något med nästan ingenting, svårare än man tror!

Materiallista:
Craft cardstock.
Svart cardstock.
Stämpel Julkramar.

Stämpelmotivet och pennor jag målat med kommer från egna gömmor. 
Pennorna är Distress markers.

Ha det gott!
Kram Dt-Malin

4 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Ljuvlig fint!

Idas Magasin sa...

Tack snälla Gunilla!
Kram Malin

Sanne sa...

Sååå fint!! <3

Malin E sa...

Tack snälla Sanne!
Kram MALin