söndag 13 september 2015

Tjoho!!!
 
Åh vad jag är glad! 
 
För två helger sen var jag på IDAS första Scrap Mara. En heldag med härliga vänner, 
massa shopping, workshops, tävlingar m m. Ett extra plus var att all mat ingick, hur lyxigt som helst.
Frukost, lunch, fika och soppa. Bara att scrappa på och inte behöva tänka på att ordna nåt att äta.
Hur bra är inte det? Kan verkligen rekommendera att Ni anmäler Er om det blir någon mer och
det håller jag tummarna för att det blir.
 
Dagens första tävling var en Kit-tävling där man även skulle följa en skiss.
Man fick bara använda det som fanns i kiten och inget annat. 
 
Gissa vem som vann?  Det gjorde jag! Så roligt. Det trodde jag verkligen inte för det var 
jättemånga fina bidrag som var med. Tack alla som röstade på mej!
 
Så här såg mitt bidrag ut.







Allt material finns i butiken. http://idas-magasin.storedo.com/
 
Ha det så bra så ses vi igen nästa vecka.
 
Gäst DT-Ann-Sofie

Inga kommentarer: