torsdag 6 augusti 2015

Dörrskylt

Tiden går fort när man har roligt, nu är det dags för mitt sista inlägg som DT hos Idas Magasin.
Har vi inte alla många gånger önskat att vi får vara ifred en stund när vi scrappar. När jag var och besökte butiken tidigare i somras frågade Karolina om jag ville altra en dörrskylt. Klart jag ville och fick genast en idé. Här nedan ser ni resultatet, nu är det bara att vänta och se om den fungerar.

Skylten är gjord i mdf så jag valde att måla kanterna vita. 
Jag har använt två mönsterpapper från serien stiched från Amy Tangerin, en serie med många fina papper. En utstansad kantbård fäste jag i skarven mellan pappren. 
Runt hålet har jag satt blingstenar och två rosor.
Som dekoration uppe i högra hörnet har jag klippt ut en av blommorna från det blommiga pappret och lagt på lite glitter med wink of Stella. 
Ordet "scrappar" skrev jag ut från datornoch stansade ut i en oval som jag färgade in med distresser. Övriga bokstäver är bokstavsstickers.
Materiallista :
Dörrskylt, Joy
Med detta tackar jag för mig, det har varit jättekul att få vara med och inspirera för Idas Magasin. Ett stort tack till Karolina och Yvonne som alltid ger ett trevligt bemötande. Och vem vet jag kanske kommer tillbaka någon gång i framtiden Leende ansikte med öppen mun
Ha det bra allihop! 
Kram Sara

Inga kommentarer: