torsdag 18 juni 2015

Sommarkort

Hej på er!
Imorgon är det midsommarafton och jag tänker visa er ett sommarkort. Dock var jag något begränsad i mitt material eftersom jag är på husvagnssemester och inte kunde packa mer än det allra nödvändigaste. Men fina papper, lite utstansat och en skärmaskin klarar man sig långt på. Jag brukar stansa ut lite olika i vit cardstock att ta med och sedan färga in med distresser i den färg jag vill ha.

Till det här kortet har jag använt både fram- och baksida av det somriga glasspappret från soak up. En gul cirkel och en vi lite mindre cirkel utstansade i cardstock. Den fina cykeln från spellbinders är utstansad i cardstock och sedan färgad med distresser. Cykeln får symbolisera sommarens alla picknickutflykter. Lite somriga blommor som även de är utstansade i vit cardstock och sedan infärgade.




Hoppas ni alla får en skön midsommar! 
Kram Sara 

Inga kommentarer: