onsdag 13 augusti 2014

Altrad pringlasburk.

Hej!

Idag har jag fått äran att poppa upp en pringlesburk.
Det blev den stora modellen pringlesburk som fick bli förvandlad.
Jag hade fått ett häftigt papper ifrån Idas magasin; East print, posie paisley.
Jag mätte ut hur mycket papper jag behövde och sen blev det till att ta fram skärmaskinen och limmet.
Efter limmande och pillande kom äntligen pappret på plats, mycket enklare än jag trodde att det skulle vara, det 
blev perfekt på en gång!





Eftersom jag ska ha denna altrade burk själv så valde jag att endast sätta ett grönt band och en blomma som dekoration på denna. 
Pappret i sig själv är väldigt fint med glitter och blommor så det blev en enkel dekoration idag.
Nu är denna burk klar att användas. Jag ska nog ha mina värmeljus i denna.
Går att använda till väldigt mycket, förvara sina band i, ljus, använda som vas till 
plastblommor, barnens kulor osv.

Detta finns hos Idas magasin:

Papper Posie Paisley
grönt band
dubbelhäftande tejp (till att fästa bandet)
gluedot (till att fästa blomman)

Kolla gärna in Idas magasin på Facebook: https://www.facebook.com/IdasMagasin?fref=ts

Ser fram emot nästa alster!

Kram Maria

Inga kommentarer: