onsdag 12 mars 2014

Heart shaped box.

HEART SHAPED BOX

 Fick lite Nirvana-toner i huvudet där.

Här har vi en hjärtformad box.Sprayade den röd och med en stencil gjorde jag ett svart mönster på boxen.


Den svarta färgen är vanlig akrylfärg.

Efter att jag kletat på den färgen så lät jag det torka och sedan skvätte jag på lite vatten, vilket resulterade i att det blev lite ljusare prickar i det röda.
Satte dit en svart blomma.


Sen hittade jag en himla massa knappar som jag tyckte passade så bra på boxen.



Jag vet faktiskt inte vad dom heter, men man har dom i elektronik. Kärlek är ju elektrisk, så dom passade ju ganska bra här. Satte även dit några snygga brads som jag gjorde ett plus tecken på och ett minus tecken på. Blev liksom lite udda.  



Upptäckte att det är svårt att få till en bra bild på just boxar som man altrar.



Boxen och elektrisk-dekoration finns hos Idas Magasin i Hallsberg.


Tack för titten.



//Madde

Inga kommentarer: