måndag 16 september 2013

SPOOKY HALLOWEEN!

Här hos oss brukar vi inte fira halloween TYVÄRR ..... men OM mina barn hade varit lite mindre så hade jag nog infört det traditionen här i huset! Tänk så kul att få klä ut sig lite och baka läskiga kakor och göra otäcka inbjudningskort. ;)
Man behöver ju inte gå runt och knacka dörr som så många ser som tiggeri idag, tyvärr tycker jag, eftersom det mest är en kul grej för barnen ( om man ser till påskkärringar osv som mina barn ALLTID gått...fniss...), MEN man kan ju ha en halloween fest hemma för familj och vänner,eller en spökig fest för kompisarna, bara för att! Kul att ha lite festligheter när man kan tycker jag. ;)
Idag har jag då gjort en halloween godispåse och den var SÅ rolig att sitta och pyssla med!
( kanske skulle jag tvinga mina tonåringar att klä ut sig i alla fall! ;) )
En liten materiallista kommer inom kort!
Glöm inte bort att ni kan gå in på Idas Magasin på Facebook och beställa hem massa roligt pyssel:
https://www.facebook.com/IdasMagasin?fref=ts

Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: