tisdag 2 juli 2013

Karolina



Hej hej.

För ungefär 8år sedan började mitt brinnande intresse för scrapbooking med allt vad det innebär. =)
Vi hade  en välsorterad scrapbooking-butik inom ett par mils avstånd och detta gjorde ju så klart att plånboken ofta var tom... =)
Jag har i många år funderat på att det skulle vara så roligt att få jobba med det man brinner för men då sammtidigt känt att det inte funnit plats för en  till scrapbutik i området.
Men, så en dag i slutet av förra året, fick jag höra att scrapbutiken skulle lägga ner... -"Nej!" var min första tanke varpå jag började fundera...hm...undra om jag skulle passa på... =)
Och eftersom jag för tillfället var arbetslös och min mamma likaså, så frågade jag helt enkelt henne om vi inte skulle ta och öppna!
Efter en tids tänkande kom vi fram till att -"Vi kör!" =D

Så här är vi nu idag, på gång att öppna vår helt egna scrapbutik i Hallsberg! Och jag är så spänd och pirrig och glad och nervös... hehe. =)

Jag vill också passa på att Välkomna våran DT, Malin Ellegaard, till vårat gäng! Hon är en mycket duktig och go människa som vi är så glada över att vi får arbeta med!
Hon kommer att ge er inspiration, det kan jag lova! =D

Inga kommentarer: