tisdag 2 juli 2013

Dt Malin


Hej på er!
Tänkte börja med att ge er en liten presentation av mig så att ni vet lite om mig nu när jag ska jobba lite här på sidan.
Malin heter jag och är hela 40 år i år. Jag har 2 barn som nu blir 13 (Jesper ) och 15 ( Amanda) år i år.
Jag håller precis på att flytta ihop med min kärlek och allt känns underbart just nu.
Jag har ett hus som jag håller på att "flytta ur", just nu röjjer vi lite överallt för att vi alla ska få plats då även kärleken har 2 stora barn som bor hemma. Från 3 till 6 alltså!

I vanliga fall så jobbar jag natt på fabrik, 5 nätter i veckan med början på söndagkvällen så står jag och packar/kör tuber här i Hjo där jag bor. Ett fabriksjobb är kanske inte det roligaste jobbet man kan tänka sig MEN jag är bortskämt med att slippa pendla vilket är väldigt skönt. Och det betalar mina räkningar om inte annat ( och lite pyssel...fniss...)

Jag har alltid ÄLSKAT att pyssla och jag håller på med både sömnad, stickning, virkning och numera sen några år tillbaka även med scrapbookingen!Får jag inte pyssla och skapa så skulle jag nog bli galen tror jag!
Scrapbookingen började jag yttepyttesmått med 2007 utan att ens veta vad det egentligen var. 2010 kom jag igång mer "på riktigt" och jag ÄLSKAR det!

Jag har en egen liten blogg där jag oxå brukar visa upp mina alster:
http://me-carddesign.blogspot.se/
Här på Idas Magasin kommer jag att blogga lite då och då med saker som jag skapat av deras fina sortiment. Känns jättekul att få vara med här!

Är ni nyfikna på något så är det bara att fråga på.
Kram Malin

Inga kommentarer: